Teknoloji

Muhafazakar Bir Müşterinin Chatbot İle Diyaloğu Güldürdü!

Twitter’dan @alpertungaakkus adlı kullanıcı, bir tesbih markası için geliştirdikleri Chatbot’un müşterisi ile diyaloğu paylaştı. Muhafazakar müşterinin yapay zeka ile yaptığı test güldürdü.

Kaynak:https://twitter.com/alpertungaakkus

Hemen hemen her gün yeni teknolojik haberlerle güne başlıyoruz. Bu yeniliklerle birlikte günlük rutinlerimiz de değişiyor. Yapay zekanın faydalarından giderek daha fazla yararlanıyoruz.

Bu yeniliklerden biri de dijital yazışmalarda kullanılan Chatbot’lardır. Gerçek bir insanla sohbet ediyormuş hissi veren bu Chatbot’lar artık hayatımızın her alanında karşımıza çıkıyor.

Bir tesbih markası bu teknolojiye ayak uydurarak Chatbot’u devreye soktu ancak bu yenilik pek beğenilmedi.

Müşterilerin selamını almayan bot, gördüğünüz gibi müşterileri çılgına çevirdi. ?

Chatbot ile müşteri arasındaki bu diyalog izleyenleri güldürdü.

Haydi yorumlar!

haberalmus.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu