Haber

Yaza fit girmek isteyenler için: Vücudunuzu hızla forma sokmanıza yardımcı olacak 10 egzersiz

Havalar ısınmaya başladı, yaz kapıda! Peki hepimiz yaza ne kadar hazırız? Yaza fit bir şekilde girmek için yapabileceğimiz tüm egzersizleri burada topladık. Hazırsak spora doyalım!

1. Crunch

Ayrıca karın kaslarını çalıştıran crunch antrenmanı ile stabilitenizi güçlendirebilirsiniz. Özellikle belinizi ve karnınızı sıkılaştırmak istiyorsanız sistemli bir şekilde crunch antrenmanı yapabilirsiniz.

2. Yüzme

30 dakikalık bir yüzme antrenmanı ile tüm vücudunuzu aynı anda çalıştırabilirsiniz. Farklı yüzme stillerini entegre ederek kol ve bacak kaslarınızı da geliştirebilirsiniz.

3. Triseps daldırma

Özellikle kol ve omuz kaslarını çalıştırmak için faydalı olan triseps temel antrenmanını haftada 2-3 kez yapabilirsiniz. Kollarınız ve ayaklarınız ile vücudunuzu destekleyerek kaldırdığınız bu egzersizi rutininize ekleyebilirsiniz.

4. Çömelme

Kalça ve bacaklara odaklanan squat antrenmanını iç ve dış mekanlarda hızlıca yapabilirsiniz. Herhangi bir alete ihtiyaç duymadan yapabileceğiniz bu egzersiz ile alt bölgenizi çalıştırabilirsiniz. 20-30 tekrar yaparak antrenmanı günlük yaşamınıza entegre edebilirsiniz.

5. Esneme

Kaslarınızın ağrımaması ve vücudun gerçek formda çalışması için esneme eğitimi gerçekten değerlidir. Vücudunuzun her yerini esnetirken diğer egzersizler için de vücudunuzu çalıştırabilirsiniz.

6. Bisiklet

Bisiklet antrenmanını hem spor salonunda yapabilir hem de kendinize günlük bir rota oluşturup gerçek bisikletinizle tur atabilirsiniz. 30 dakikalık bir bisiklet yolculuğu ile bacak kaslarınızı geliştirirken karın kaslarınızı da çalıştırabilirsiniz.

7. İp atlama

Tek ip ile yapabileceğiniz bu egzersiz ile vücudunuzun her bölgesini eşit şekilde çalıştırabilirsiniz. 20 dakika ip atlamayı rutininize ekleyerek yaza fit bir şekilde girmeniz mümkün.

8. Tahta

Farklı varyasyonları olan plank hareketi, başta karın kasları olmak üzere kollarınızı ve bacaklarınızı da çalıştırır. Kolların üzerinde durabildiğiniz gibi yan plank ile antrenmanı şekillendirebilirsiniz.

9. Burpe

3 hareketi bir arada yapacağınız burpee ile vücudunuzun farklı bölgelerini çalıştırırken bol kalori yakabilirsiniz. Bu egzersizi haftada 3-4 kez yapabilirsiniz, bu da vücudunuzun daha formda olmasını sağlayacaktır.

10. Koşu

Spor salonunda ya da dışarıda yapabileceğiniz koşu antrenmanı, her gün düzenli olarak yaptığınızda tüm vücudunuzu çalıştıracak ve etkileyecek antrenmanların başında geliyor. Kendinize uygun bir koşu ayakkabısı ve rutini oluşturarak vücudunuzu şekillendirebilirsiniz.

ortacaajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu